spot_img

Uzavření povinného ručení online je snadné

Uzavření povinného ručení online je dnes snadné a rychlé....

Novinky v insolvencích

V roce 2024 došlo v České republice k významným...

Proč od mediace ne vždy odcházejí klienti s úlevou

Uzavření mediační dohody na závěr mediace nemusí vždy znamenat...

Svatební oznámení s přírodními motivy

Svatební oznámení jsou prvním dojmem, který vaši hosté získají...

Revize elektroinstalace cena: Jak najít nejlepší cenu pro revizi vaší elektroinstalace

Revize elektroinstalace cena je téma, které zajímá mnoho majitelů...

Zvyšte návštěvnost vašeho webu. Jak postupovat?

Čím více návštěvníků vašeho webu, tím více potenciálních zákazníků. Zajímá vás, jak postupovat, aby na váš web přišlo více návštěvníků?

O jaké návštěvníky stojíte?

Dříve než se pustíte do práce, ujasněte si, o jaké návštěvníky na webu vlastně máte zájem. Ne každá návštěva pro vás totiž musí být automaticky přínosná. Vaším cílem proto nemusí být nutně zvýšení návštěvnosti webu, ale spíše přivedení lepší návštěvnosti. 

Pamatujte na to, že ne každý člověk je vaším zákazníkem. Každý web cílí na specifickou skupinu lidí, které spojují stejné zájmy, sny a touhy. Ujasněte si, kdo je vaše cílová skupina, jaké problémy řeší a jaké problémy hledá. Jakmile to víte, můžete se pustit do získávání vašich nejlepších návštěvníků. 

Vaším cílem bude na web dostat takové návštěvníky, kteří mají zájem o váš produkt. A následně je přesvědčit k tomu, aby provedli poptávku či objednávku.

TIP: Je vám tvorba webu na míru cizí? Obraťte se na profesionály. 

Jak zvýšit návštěvnost zdarma

Návštěvnost z vyhledávačů může plynout z přirozeného vyhledávání. Abyste toho mohli využívat, musíte mít na svém webu odpovědi na otázky, které lidé typicky ve vyhledávači zadávají. 

Dobrým odrazovým můstkem je v tomto ohledu analýza klíčových slov, díky níž odhalíte, co vaše typické zákazníky zajímá. Následně jim na webu naservírujte kvalitní obsah, který bude pro hledajícího užitečný. Čím více takových témat pokryjete, tím větší budete mít šanci, že se váš web zobrazí v přirozených výsledcích vyhledávání. 

A co když nechci čekat?

Budování přirozené návštěvnosti přirozeně nějakou dobu trvá. Pokud ale chcete návštěvníky na web dostat rychle, je řešením placená PPC reklama. Ta se zobrazuje nad přirozenými výsledky vyhledávání a její výhodou je fakt, že neplatíte za zobrazení, ale až za proklik na reklamu. 

Kromě toho můžete zvážit také propagaci vašeho webu na sociálních sítích, jako je Facebook, Instagram nebo čím dál populárnější TikTok. 

Více informací o tvorbě webových stránek najdete na www.mdwebdesign.cz

spot_imgspot_img